luni, 2 august 2010

Numai ce mi-a dat un coleg un forum foarte interesant, in care Romania este degenerata la modul crunt, prin prisma fetelor de 11-14 ani ce dovedesc lipsa acuta de educatie. Initial mi s-a parut foarte amuzant, cand o tipa de juma de buletin, zicea ca a avut orgasm in timp ce a inghitit sperma iubitului si apoi dupa lungi si apringi incercari, moment in care tipul a reusit sa o penetreze anal, respectiva a obtinut orgasm si prin acest mod. Am mers sa mananc, si cand m-am intors am zis sa mai citesc cateva replici, insa n-au trecut 2 minute ca am fost captivat de ce am vazut pe acolo, efectiv nu imi venea sa cred ca acele fete sunt de aceeasi nationalitate cu mine.

Pe langa tipa cu orgasmul in gura si in fund, am ramas marcat de inca doua tipe. Una din ele incuraja fetele mici sa faca sex; de fapt pe forumul asta se bat cap in cap fetele de 11 ani care au tupeu sa si-o traga si cele mai mari care incearca sa le invete cum e mai bine. Asa...si respectiva care le comunica fetelor ca sa nu dea inapoi, sa isi traiasca viata, sa dovedeasca ca au tupeu, mai spunea ca ea cand va fi mare se va face prostituata intr-un club, pentru ca asta ii place sa faca. Ultima, cea la care mi-am pus mainile in cap de uimire, a fost aceea ce zicea in felul urmator: "am 12 ani si ma f*t de ma rup cu cine prind". Deci nu ai ce mai comenta la asa ceva, ramai pur si simplu mut de uimire. In continuare aveti un link catre o parte din acel forum.

http://www.gdd.ro/romania-sexuala-si-fanteziile-minorilor-pe-net.html

Enjoy!


Niciun comentariu: