marți, 1 iunie 2010

Rutina

In mod normal ar trebui sa ma documentez despre razboaiele post Razboi Rece si anume Razboaiele din Golful Persic, insa nu am chef de nimic; stau si privesc monitorul asta obidit; pe mess tot felul de statusuri si avatare facute pentru a scoate in evidenta, facebookul e plin de commenturi ieftine si o galagie de poze ostentative pentru a ne etala ce avem mai bun.

Mai nou am primit un mail de la hi5, cont pe care il tin doar ca sa nu-l sterg si unde am 10 prieteni, si nu m-a lasat rece faptul ca inca mai e lume care foloseste acel site pe care nici macar nu se merita sa iti mai pierzi timpul, cand ai o optiune mai buna si anume facebook, un site unde aplicatiile nu contenesc sa apara, cum oamenii isi ocupa timpul cu quiz-uri de genul "Ce personaj din Alice in Tara Minunilor esti?". De Farmville nici nu se merita sa aducem vorba; o aplicatie ce a fost mediatizata si la tv, unde un sociolog zicea ca o mare parte din populatie se joaca farmville si ca un mare procentaj din acestia isi fac setarile dimineata la 8-9 in decurs de o jumatate de ora. Nu vreau sa ma ascund, si eu am jucat putin, dar acele persoane addicted ce efectiv e viata lor sunt de fapt subiectul discutat. Avea un prieten un status care suna astfel: "Daca iti place asa mult Farmville, muta-te in pula mea la tara!".


Niciun comentariu: